Followers

UMNO ON-LINE

My Blog List

Badrol's List 2

My Blog List

Rangkaian Kami

My Blog List

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asmaul Husna

Saturday 9 April 2011

Carta 10 Manusia paling Kejam Di Dunia Bahagian Akhir.

3. Heinrich Himmler

Heinrich Himmler, arkitek daripada penyelesaian bencana dan terkini, dan dianggap sebagai pembunuh massal terbesar yang pernah, oleh beberapa (walaupun itu benar-benar Josef Stalin). bencana tidak akan berlaku kalau bukan kerana orang ini. Dia cuba berkembang biak bangsa penampilan Nordik, bangsa Aryan. rencana-Nya bagi kemurnian bangsa yang berakhir dengan kesombongan Hitler dalam membuat keputusan ketenteraan ruam daripada membiarkan jeneral membuat mereka, dengan demikian mengakhiri perang sebelum waktunya. Himmler ditangkap selepas perang. Dia gagal cuba untuk berunding dengan barat, dan benar-benar terkejut diperlakukan sebagai jenayah berdasarkan penangkapan. Dia bunuh diri dengan menelan kapsul sianida dia sedikit di atas.



2. Adolf Hitler

Adolf Hitler dilantik sebagai Canselor Jerman pada tahun 1933, menjadi "Führer" pada 1934 sampai bunuh dirinya pada tahun 1945. Pada akhir perang dunia kedua, dasar Hitler pembukaan teritorial dan penaklukan bangsa telah membawa kematian dan kehancuran puluhan juta orang, termasuk pembunuhan beberapa enam juta orang Yahudi, dalam apa yang sekarang dikenal sebagai Holocaust. Pada tarikh 30 April 1945, setelah jalan-mendedah untuk memerangi-jalan, ketika pasukan Soviet terlihat dalam blok atau dua tempat Canselor Reich, Hitler bunuh diri, menembak dirinya sendiri sambil menggigit kapsul sianida. Hitler peringkat atas Himmler hanya untuk fakta bahawa itu dalam kekuasaannya untuk mencegah dasar Himmler sedang dilaksanakan.

1. Josef Stalin

Stalin adalah Setiausaha Agung Parti Komunis Kesatuan Soviet Jawatankuasa Pusat, dari 1922 hingga kematiannya, pada tahun 1953. Di bawah kepimpinan Stalin, Ukraine menderita kelaparan (Holodomor) sehingga besar itu dianggap oleh banyak orang sebagai suatu tindakan pembunuhan di pihak kerajaan Stalin. Anggaran jumlah kematian berkisar 2500000-10000000. kelaparan ini disebabkan oleh keputusan politik dan pentadbiran langsung. Selain kelaparan, Stalin memerintahkan pembersihan dalam Uni Soviet orang dianggap musuh negara. Secara total, anggaran jumlah dibunuh di bawah pemerintahan Stalin, berkisar 1-60000000.


Ini adalah carta yang disediakan barat dan mungkin mempunyai agenda propaganda mereka tersendiri. barat sedikit pun tidak menyentuh tentang kezaliman Yahudi yang membunuh rakyat Palestine dan merampas bumi mereka setiap hari. barat juga tidak mengklasifikasikan Amerika sebagai bangsa yang mengizinkan yahudi membunuh tanpa belas rakyat Palestine. Untuk renungan, kenapa Stalin, Hitler tidak membunuh kesemua Yahudi di dalam terowong beracun terdahulu?

Hakikatnya mereka mampu melakukan perkara terbabit. Hitler pernah berkata yang beliau mampu membunuh kesemua Yahudi ketika itu tetapi meninggalkan sebahagian daripada mereka untuk kita hari ini menilai sendiri betapa jahat, zalim dan kejamnya Yahudi....Jika Hitler membunuh kesemua Yahudi ketika itu..adakah rakyat Palestine akan menderita seperti hari ini? Fikirkan bersama....Amerika dan Yahudi berada dicarta mana dalam kategori apa pula pada pandangan anda?

link bahagian 1
link bahagian 2

No comments:
Write comments

Interested for our works and services?
Get more of our update !