Followers

UMNO ON-LINE

My Blog List

Badrol's List 2

My Blog List

Rangkaian Kami

My Blog List

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asmaul Husna

Friday 8 April 2011

Carta 10 Manusia paling Kejam Di Dunia.

Siri asal bertajuk "Top 10 Most Evil Humans" oleh Jamie Frater. Supaya cerita ini tidak membosankan, cerita ini dibahagikan kepada 3 bahagian. Semuga cerita ini menjadi panduan kepada kita semua. Senarai ini terlihat pada tiga tahun terakhir dari senarai orang jahat dan wanita, dan menggabungkan dan peringkat yang terburuk dari yang terburuk. Anak-anak dikecualikan sebagai anak-anak jahat tidak kedudukan mendekati kejahatan orang dewasa terlihat di masa lalu. Saya juga menambah satu entri yang tidak muncul di dalam senarai lain, tapi pasti layak inklusi. Jika anda tidak bersetuju dengan kedudukan saya (kerana tidak ada keraguan akan banyak) pastikan anda memberitahu kami di komentar - mungkin termasuk kedudukan anda sendiri juga. Juga, beritahu kami jika anda berfikir orang lain harus di senarai.

10. Delphine LaLaurie

LaLaurie adalah seorang Sosialita sadis yang tinggal di New Orleans. Rumahnya adalah bilik kengerian. Pada tarikh 10 April 1834, kebakaran terjadi di dapur rumah, dan pemadam kebakaran menemukan dua budak dirantai ke kompor. Mereka tampaknya telah memulakan kebakaran itu sendiri, untuk menarik perhatian. Para petugas pemadam kebakaran yang dipimpin oleh budak lain ke loteng, di mana kejutan yang sebenarnya. Lebih dari selusin budak cacat dan kecacatan yang diborgol ke dinding atau lantai. Beberapa telah menjadi subjek percubaan perubatan mengerikan. Satu orang tampaknya menjadi sebahagian daripada beberapa perubahan seks yang aneh, seorang wanita terjebak di kandang kecil dengan anggota tubuhnya rosak dan semula supaya kelihatan seperti ketam, dan wanita lain dengan lengan dan kaki dihapuskan, dan patch dari dagingnya dipotong dalam gerak melingkar menyerupai ulat. Beberapa punya mulut mereka dijahit tertutup, dan harus kemudian mati kelaparan, sedangkan yang lain mempunyai tangan-tangan mereka dijahit ke pelbagai bahagian tubuh mereka. Kebanyakan ditemui mati, tetapi beberapa masih hidup dan memohon untuk dibunuh, untuk membebaskan mereka dari rasa sakit. LaLaurie lari sebelum dia boleh dibeli pada keadilan - dia tidak pernah tertangkap. Anda boleh membaca artikel yang lebih mendalam tentang Delphine LaLaurie di sini.

9. Ilse Koch

Dikenal sebagai The "Bitch dari Buchenwald" kerana kekejaman sadis ke arah tahanan, Ilse Koch berkahwin dengan yang lain Nazi jahat, yang bertugas di SS, Karl Otto Koch, tapi outshone dia di bejat, tidak berperikemanusiaan mengabaikan hidup yang ciri khasnya . Dia menggunakan kecekapan seksual oleh berkeliaran di sekitar kem telanjang, dengan cambuk, dan jika ada orang yang begitu banyak seperti melirik dia ingin mereka ditembak di tempat. Tuduhan yang paling terkenal terhadap Ilse Koch adalah bahawa ia telah memilih banduan dengan tatu yang menarik untuk dibunuh, sehingga kulit mereka dapat dibuat menjadi kap lampu untuk rumah dia (walaupun, sayangnya, tidak ada bukti penutup lampu tersebut telah dijumpai). Setelah perang ia ditangkap dan menghabiskan masa di penjara atas tuduhan yang berbeza, akhirnya gantung diri di selnya pada tahun 1967, tampaknya digunakan oleh rasa bersalah.

8.Shirō Ishii

Ishii adalah mikrobiologi dan leftenan jeneral Unit 731, sebuah unit perang biologi dari Tentera Empayar Jepun semasa Perang Sino-Jepun Kedua. Beliau dilahirkan di Desa Shibayama bekas Sanbu Kecamatan di Wilayah Chiba, dan belajar perubatan di Kyoto Imperial University. Pada tahun 1932, ia mulai percubaan pendahuluan dalam peperangan biologi sebagai projek rahsia untuk tentera Jepun. Pada tahun 1936, Unit 731 ditubuhkan. Ishii membina sebuah sebatian yang besar - lebih dari 150 gedung-gedung lebih dari enam kilometer persegi - di luar bandar Harbin, China.

Beberapa banyak kekejaman yang dilakukan oleh Ishii, dan lain-lain di bawah komandonya di Unit 731, meliputi: pembedahan makhluk hidup orang yang hidup (termasuk wanita hamil yang diresapi oleh doktor), tahanan harus diamputasi kaki dan disambungkan ke bahagian lain dari tubuh mereka, beberapa tahanan mempunyai bahagian-bahagian tubuh mereka beku dan dicairkan untuk mempelajari gangren dirawat dihasilkan. Manusia juga digunakan sebagai uji kes hidup untuk bom tangan dan penyembur api. Tahanan disuntik dengan suntikan penyakit, menyamar sebagai vaksinasi, untuk mempelajari pengaruh mereka. Untuk mempelajari kesan daripada penyakit kelamin tidak dirawat, tahanan laki-laki dan perempuan sengaja dijangkiti sifilis dan Gonore melalui pemerkosaan, kemudian dipelajari. Sebuah senarai lengkap dari kengerian ini boleh didapati di sini.

Memiliki kekebalan yang diberikan telah oleh Pihak Berkuasa Pendudukan Amerika pada akhir perang, Ishii pernah menghabiskan masa di penjara atas kejahatan dan meninggal dunia pada usia 67, kanser tekak.

bersambung: siri 2 dan 3

No comments:
Write comments

Interested for our works and services?
Get more of our update !