Followers

UMNO ON-LINE

My Blog List

Badrol's List 2

My Blog List

Rangkaian Kami

My Blog List

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asmaul Husna

Sunday 3 April 2011

YB Toh Chin Yaw Labuhkan Tirai Penutup Karnival Mygengbn.

KUALA TERENGGANU: ADUN Kawasan Bandar YB Toh yang sentiasa "Senyum Sokmo" menyempurnakan majlis penutup Karnival mygengbn yang dianjurkan Pemuda Umno DUN Bandar.

Ia seumpamanya diadakan dan segala penat lelah Pemuda Umno DUN Bandar berbaloi kawasan Bersebelahan SMK Chung Hwa  Wei  Seng  K. Terengganu.dipenuhi ramai dan mendapat sambutan melebihi daripada apa yang mereka dijangkakan.

Jika didasarkan kepada pencapaian karnival ini, mereka sudajh tentu berupaya untuk menganjurkan karnival seperti ini dalam skala yang lebih besar. Karnival Mygengbn bermula pada 1 dan berakhir pada 2 April 2011.

Karnival ini dipenuhi dengan pelbagai aktiviti Sukan Rakyat, Pameran Rakyat, Kuiz, 3 on3 Netball, Pemeriksaan kesihatan secara percuma, Bowling Pertandingan mewarna dan segalanya ada.

Majlis penutup yang disempurnakan YB Toh diserikan dengan cabutan bertuah kepada pengunjung dan juga ...mestilah BBQ.. Hujan yang turun tidak sedikit pun tidak menghambat pengunjung yang terdiri daripada golongan muda. Mereka terus menikmati suasana kernival hingga ke akhirnya dan bagi yang bernasib baik , T-shirt mygengbn menjadi milik mereka.

Turut hadir dan menyampaikan hadiah ialah Ketua Pemuda Umno Bahagian Kuala Terengganu, Sdr Badrol Hisham Zaki  Melihat kepada sambutan yang hangat walau dalam suasa hujan lebat, Badrol membayangkan dalam masa terdekat kan dianjurkan satu lagi karnival yang lebih besar dan lebih mengancam..

Jumpa di karnival Mygengbn tidak lama lagi....

*gambar dan berita disampaikan Ayo Anuar untuk mybn2u di badrolhishamzaki

No comments:
Write comments

Interested for our works and services?
Get more of our update !